A street fashion és a városi kultúra hosszú utat tett meg az 1990-es évekbeli szerény kezdetek óta. Japán, Európa és az Egyesült Államok különböző helyi szcénáiból a fiatalokat mozgató hip-hop, punk és gördeszkás mozgalmak végül eljutottak a divatba is.
A márkák ma már szívesen együttműködnek a kreatív átjárás élvonalába tartozó zenei és művészeti ikonokkal. A vásárlók órákig állnak sorba, hogy elsőként birtokolhassák a Pharrell Williams, Virgil Abloh és Tom Sachs által tervezett exkluzív darabokat.
A New Yorkban, Berlinben és Tokióban megjelenő életmód kiadvány, a Highsnobiety élen jár ebben a globális jelenségben. A The Incomplete a Supreme-tól a COMME des GARÇONS-ig tartó márkák történeteit örökíti meg. A legbefolyásosabb tervezők és ízlésformálók mellett a Highsnobiety kiemeli azokat a darabokat és férfiruházati márkákat, amelyek kiállták az idő próbáját.