A Designing Brands című könyvben a Creative Voyage csapata nyolc olyan stúdió kulisszái mögé tekint be, amelyek a világ legmeggyőzőbb vizuális identitásait hozzák létre. E független ügynökségek legnagyobb projektjei mellett a könyvben mélyinterjúk olvashatók a vezetőikkel és munkatársaikkal. Az iparági szakértők e válogatott csoportja megosztja önnel folyamataik intim részleteit, valamint a racionalitással, átgondoltsággal és intuícióval történő alkotás művészetét.
A márkák tervezése fejezetekre - felfedezés, rendezés, tipográfia, illusztráció, fotográfia, design, digitális és fizikai tervezés - oszlik, e kreatív gyakorlat központi elemei alapján. Alapvetően azonban a könyv a közösségről szól, és azokról a tervezőkről, stratégákról, animátorokról, illusztrátorokról, stylistokról, fotósokról és ízlésformálókról, akik összefognak, hogy életre keltsék a márkauniverzumokat.
Részletek
Méret: 26,5 x 21 cm
Nyelv: EN
Hivatkozás: 9783967041224