Az elmúlt években a szépségipar az egyéni kifejezésmód felé mozdult el, mint még soha. Míg a múltban az emberek, és különösen a nők, nyomásnak voltak kitéve, hogy megfeleljenek a társadalom által meghatározott merev ideáloknak, manapság a márkák és a fogyasztók elfogadják az egyediséget és ünneplik az identitást. A tabukat lebontó, beszélgetési platformot teremtő The New Beauty a szépségipar átalakulásának sorsfordító pillanatát ragadja meg azáltal, hogy az iparágat történelmi, tudományos és újságírói szempontból vizsgálja.
A smink használatától a nemek megkérdőjelezésének eszközeként, a fodrászat és a közösségépítés közötti kapcsolaton át a rituálékig, mint az öngondoskodás egyik formájáig, A The New Beauty mindenkinek szól, akit érdekel, hogy jól érezze magát a saját bőrében.
Az új szépség mindenkinek szól, aki szeretné jól érezni magát a saját bőrében.