A Dime egy 2005-ben alapított kanadai gördeszkás cég, amelynek székhelye Montrealban van. Megalakulása óta a Dime egy kis baráti társaságból a világ egyik vezető gördeszkás márkájává nőtte ki magát. A cég humoros gördeszkás videóiról, gördeszkaboltjáról, ruházati és kiegészítő kollekcióiról, és ami a legfontosabb, a Dime Glory Challenge megrendezéséről ismert - egyedi gördeszkaversenyekről, amelyek a hagyományos versenyformátum helyett a szórakozásra és a szórakoztatásra összpontosítanak. Mindez alátámasztja mottójukat: "a humor az első, a korcsolyázás a második". A tiszta és szórakoztató stílusáról ismert Dime teljes mértékben elkötelezett a gördeszkás szubkultúra támogatása mellett, ugyanakkor széleskörű eléréssel és vonzerővel rendelkezik. A márkát egyszerűnek, könnyen érthetőnek, szerénynek, mégis úttörőnek és egyedinek tartják. A gördeszkás márkák versenykörnyezetében ez sokat elmond a státuszukról. A Dime alapítói Antoine Asselin, Philippe Lavoie, Bob Lasalle, Hugo Balek, Charles Rivard, Eric Riedl és Alexis Lacroix. Vincent Tsang később csatlakozott a céghez, mint művészeti igazgató és marketingvezető. Az elsődleges cél az volt, hogy nagyszerű gördeszkás videókat készítsenek, amelyek montreali spotokat mutatnak be, de hamarosan a Dime a gördeszkás közösségen kívül is ismert jelenséggé vált olyan személyiségeknek köszönhetően, mint Virgil Abloh, Kaytranada és Lily Rose Depp.
Minden DIME termék mutatása