Az adidas és az AVAVAV egyesítette erőit, hogy egy olyan egyedi kollekciót hozzanak létre, amely a sportdivat újszerű, kreatív csavarral ellátott változatát hozza el. A 2024-es Milánói Divathéten debütáló együttműködés az adidas ikonikus stílusának és a Beate Karlsson kreatív igazgató által vezetett svéd márka, az AVAVAV merész tervezési megközelítésének ötvözete. A 2025 tavaszára/nyarára tervezett kollekció eredeti részletekkel lep meg, amelyek a hagyományos sportesztétika határait feszegetik. Az Adidas Originals by AVAVAV kollekció a bizonyíték arra, hogy a sportdivat lehet szórakoztató, innovatív és váratlan. A 2024 novemberétől kapható kollekció azok számára lesz vonzó, akik friss és merész stílusra vágynak. Ez az együttműködés a hagyományok, a kreativitás és a bátorság fúzióját képviseli, hogy újraértelmezzük, mit jelent sportdivatot viselni. Az AVAVAV egy svéd divatmárka, amely a tervezés szokatlan, játékos és gyakran szürreális megközelítéséről vált ismertté. Beate Karlsson alapította, aki egyben a kreatív igazgatója is. A márka kísérletező stílusa merész sziluetteket, szokatlan anyagokat és a divat humoros felfogását foglalja magában.
100% Recyklovaný polyamid
10% Madártoll
90% Kacsa tollak
100% Újrahasznosított poliészter
Ne szárítsa szárítóban
Nebělit
Ne tisztítsa szárazon
Nem vasalható
Nem mosható
Nedves ruhával törölje le
Az "öko-barát" címkét olyan termékekre használjuk, melyek környezetbarát módszerekkel készülnek el, kevesebb víz, energia és vegyszer felhasználásával. Azokat a termékeket jelöljük meg így amik megfelelnek az olyan nemzetközi hitelesítéseknek, az OEKO-TEX® vagy a MADE IN GREEN by OEKO-TEX®.
Az ezzel a címkével ellátott termékek nagyrészt olyan újrahasznosított anyagokból állnak, mint pédául műanyag üvegek vagy régi ruhák. Ezeknek a termékeknek az ökológiai lábnyoma jóval kisebb mintha teljesen új nyersanyagból állítanák elő őket.
Érdekel, hogyan tekintünk a fenntarthatóságra a Footshopnál és mit teszünk érte? Nézd meg fenntarthatósággal foglalkozó oldalunkat.