Ne is próbáld lemérni a talpbetétedet, soha nem lesz pontos. Csak nézd meg a méretet bármelyik cipődben CM-ben vagy CHN-ben. Ezután ennek megfelelően keresd meg a megfelelő amerikai méretet a mérettáblázatban. Például a 25 cm-es talpbetét hossza US 7-nek felel meg a Vans esetében. Más márkák esetében kissé eltérő lehet a méret, a más mérésrendszer miatt.
Ha rossz méretet választottál
csak szólj és segítünk a visszaküldésben.
Méret | Mellkas (cm) | Magasság | Karhossz |
---|---|---|---|
XS | 47 | 65 | 18 |
S | 52 | 70 | 20 |
M | 55 | 72 | 21 |
L | 57 | 75 | 22 |
XL | 60 | 77 | 23 |
XXL | 68 | 81 | 24 |
Méret | Mellkas (cm) | Magasság | Karhossz |
---|---|---|---|
XS | 55 | 67 | 55 |
S | 57 | 69 | 57 |
M | 60 | 72 | 59 |
L | 62 | 74 | 61 |
XL | 65 | 77 | 63 |
XXL | 69 | 81 | 65 |
Méret | Comb belső | Derék (cm) | Belső varrás |
---|---|---|---|
S | 37 | 37-41 | 19 |
M | 38 | 39-43 | 20 |
L | 39 | 42-46 | 20 |
XL | 41 | 45-49 | 22 |
A Dime egy 2005-ben alapított kanadai gördeszkás cég, amelynek székhelye Montrealban van. Megalakulása óta a Dime egy kis baráti társaságból a világ egyik vezető gördeszkás márkájává nőtte ki magát. A cég humoros gördeszkás videóiról, gördeszkaboltjáról, ruházati és kiegészítő kollekcióiról, és ami a legfontosabb, a Dime Glory Challenge megrendezéséről ismert - egyedi gördeszkaversenyekről, amelyek a hagyományos versenyformátum helyett a szórakozásra és a szórakoztatásra összpontosítanak. Mindez alátámasztja mottójukat: "a humor az első, a korcsolyázás a második". A tiszta és szórakoztató stílusáról ismert Dime teljes mértékben elkötelezett a gördeszkás szubkultúra támogatása mellett, ugyanakkor széleskörű eléréssel és vonzerővel rendelkezik. A márkát egyszerűnek, könnyen érthetőnek, szerénynek, mégis úttörőnek és egyedinek tartják. A gördeszkás márkák versenykörnyezetében ez sokat elmond a státuszukról. A Dime alapítói Antoine Asselin, Philippe Lavoie, Bob Lasalle, Hugo Balek, Charles Rivard, Eric Riedl és Alexis Lacroix. Vincent Tsang később csatlakozott a céghez, mint művészeti igazgató és marketingvezető. Az elsődleges cél az volt, hogy nagyszerű gördeszkás videókat készítsenek, amelyek montreali spotokat mutatnak be, de hamarosan a Dime a gördeszkás közösségen kívül is ismert jelenséggé vált olyan személyiségeknek köszönhetően, mint Virgil Abloh, Kaytranada és Lily Rose Depp.