Visszaküldés
Mégsem tetszik a kapott termék? Esetleg hibás, vagy valami nem stimmel vele? Semmi gond. Csak küldd vissza az árut, vagy reklamáld meg. Kérlek kövesd az alábbi lépéseket:
Visszaküldési eljárás
- Tedd a hordatlan termékeket az eredeti csomagolásba, ahogy mi küldtük, szükség szerint a bankszámlaszámmal kitöltött visszaküldési papírral
- Csomagold be a dobozt nagyobb dobozba (hogy szállítás közben ne sérüljön)! Kérjük, ne írj és ne ragassz semmit az eredeti dobozra.
- Ingyenes visszaküldés Packeta.hu-val - csak mondd be a 93325465 ügyfélszámot. A legközelebbi átvételi pontot ITT találod. A rendelést GLS csomagpontról is feladhatod, az alábbi LINK segítségével. Személyesen is behozhatod az üzletünkbe, a Kristóf tér 4., 1052 Budapest címre.Fontos figyelmeztetés
- Packeta Z-BOX csomagautomaták nem használhatóak csomag visszaküldésre.
- Kérlek tartsd meg a visszaküldési bizonylatot ameddig vissza nem igazoljuk a visszáru beérkezését.
- Ha az áru vagy a cipősdoboz hibás, vagy ha rossz terméket kaptál, kérjük, azonnal lépj kapcsolatba velünk e-mailben vagy telefonon, hogy megoldást találhassunk.
- A pénzt 14 napon belül visszautaljuk.
Visszaküldési feltételek
- Az árut a kézhezvételtől számított 30 napon belül lehet visszaküldeni.
- Az áruknak hordatlan, sértetlen és újra eladható állapotban kell lenniük.
- Az árut az eredeti dobozába kell csomagolni, amit nem szabad megrongálni. (Például ragasztószalaggal leragasztani a szállítás céljából)
- Az áru semmilyen módon nem lehet sérült vagy megrongált.
Tippünk
Saját érdekedben azt javasoljuk, hogy a csomagot az értékének megfelelően biztosítsd. Ha a csomag elveszik vagy sérült a szállítás során, akkor megreklamálhatod a csomagot a szállítólevéllel, és visszakérheted a pénzed.